Tudnivalók a vásárlásról

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben a Weboldalunkon található ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Regisztráció
Termékek
Garancia
Megrendelés
Fizetési mód
Átvétel módja
Házhozszállítás
Végleges adattörlési szolgáltatás

REGISZTRÁCIÓ

A Hadrianus Kft. Webáruházában található termékek megtekintése és megvásárlása regisztráció és bejelentkezés nélkül is lehetséges. Azonban az egyéb kényelmi funkciók igénybe vételéhez, továbbá a kiemelt (viszonteladói, közintézményi és egyéb) vevőcsoportra vonatkozó állandó kedvezmények érvényesítéséhez szükséges a regisztráció. A regisztráció INGYENES és kötelezettséggel nem jár.

A regisztrációt a webáruház jobb felső sarkában található „regisztráljon” feliratra kattintva teheti meg. A *-gal megjelölt, kötelező adatok kitöltését követően a “Tovább” gombra kattintva véglegesíti a regisztrációját. A regisztráció elküldésével az Ügyfél kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja.

A regisztráció visszaigazolásáról automatikus email-t küldünk ki Önnek.
Partnerprogramjainkhoz való csatlakozás feltételeit és módját a „Partnerprogram” menüpontban találja.

A felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatok miatt bekövetkező szállítási késedelemért, károkért illetve egyéb problémáért a Hadrianus Kft. semminemű felelősséget nem vállal.

A regisztrációt követően a felhasználó az alábbi kényelmi szolgáltatásokat veheti igénybe:
- Személyes adatok szerkesztése
- Jelszó módosítás
- Számlázási, szállítási adatok módosítása
- Rendelések nyomon követése
- Garanciális ügyintézés nyomon követése
- Hírlevélre való fel- és leiratkozás

TERMÉKEK

Cégünk által forgalmazott minden eszköz HASZNÁLT, amennyiben a termék kategóriájában, vagy leírásában nem szerepel az „Új, bontatlan” megjelölés. A beérkező használt termékeket adatmentesítés után több fázisú műszaki tesztnek vetjük alá, egyedi azonosítóval látjuk el, a folyamat a megfeleltnek minősült darabok tisztításával zárul. Az új, dobozos termékek bontatlan állapotban, a csomagoláson elhelyezett egyedi azonosítóval ellátva kerülnek értékesítésre.

Fix termékek

Weboldalunkon megtekintheti termékeink műszaki adatait, műszaki és esztétikai állapotát, árát, az eszközre vállalt garancia időtartamát, valamint aktuális készletünket .

Folyamatosan változó, széleskörű kínálatunkban a termékkategóriák is aktualizálódnak, ezért a főoldal fejlécében nem tudjuk mindet feltüntetni. Ennek megjelenítéséhez, egy tetszőleges termékkategóriára kattintva a megjelenő oldal jobb oldalán, már láthatóvá válik a teljes kategórialista.

Piactér – vegyes termékek

A Piactéren különböző eszközlisták találhatóak. Ezekben a listákban szereplő áruk egyedi termékek, amelyekből egy-egy darab áll rendelkezésre, azonosítására az „Azonosító” oszlop szolgál.
FELHÍVJUK vásárlóink figyelmét: a vegyes eszközök előkészítése időigényes (több napot is igénybe vehet), ezért ezekre az eszközökre vonatkozó vásárlási szándékát, kérjük, minden esetben előre jelezze webáruházon történő megrendelésen, emailen vagy telefonon keresztül.

Az egyes listákra kattintva jelennek meg a terméket. A termékek részletes leírásának és specifikációinak eléréséhez a kurzort a név oszlopban szereplő szöveg fölé kell helyezni, egy pillanat múlva megjelenik a teljes leírás a termékről. A vegyes eszközök garanciájának időtartamáról a GARANCIA pontjából tájékozódhat.

A termékek minőségi besorolása:

"A" kategória - jó esztétikai és műszaki állapot
"B" kategória - jó műszaki, gyenge esztétikai állapot, működést nem befolyásoló sérülések: szállítási sérült, kijelző karcos (TFT és notebook), törött, nagyon kopott burkolat.
"C" kategória - hibás műszaki állapot
Amennyiben a webáruházban hirdetett eszközről bármilyen esztétikai, vagy műszaki hibára vonatkozó információnk van, azt a termék adatlapján feltüntetjük.
A különböző minőségi besorolásnak megfelelően az eszközök garanciális kezelés is különbözik. Erről részletesen a GARANCIA pontból tájékozódhat.

GARANCIA

A Hadrianus Kft. az általa (és csakis az általa) forgalmazott termékekre jótállási kötelezettséget (garanciát) vállal, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt keletkező meghibásodásokat a telephelyén, saját költségén javítja. Amennyiben a javítás nem gazdaságos, a Hadrianus Kft az eredeti termék tulajdonságaival egyenértékű eszközt ajánl fel cserének.
A garancia időtartama a forgalmazott termékek részletes adatlapján található. Amennyiben a termék adatlapján a garancia nem kerül feltüntetésre az alábbi irányelvek a mérvadóak:

Minden ” A” kategóriás (műszakilag és esztétikailag kifogástalan) termékre 12 hónap garanciát vállalunk. „ A kategóriás” terméknek tekintjük az alábbiakat:
- új, dobozos termék esetén bontatlan csomagolású eszköz
- használt eszköz esetén a normál használatból adódó elfogadható esztétikai állapot (apró burkolati karc, kopás)
- a maximum 10 bad sectorral rendelkező HDD-k
- a maximum 3 pixelhibával rendelkező TFT-k

A leértékelt termékeknél,  az adatlapján feltüntetett értékcsökkentést okozó hibára (pl. esztétikai hiba)  a Hadrianus Kft.-nek nem áll módjában garanciát vállalni.

„C kategóriás”  (műszaki hibás) termékekre, továbbá notebook akkumulátorára, nyomtató tonerre (patronra), illetve egyéb kellékanyagra nem vállalunk garanciát.

Garanciális ügyintézés helye
- személyesen: a Hadrianus Kft. telephelyén (1101 Budapest, Korponai u. 3.) nyitvatartási időben.
- telefonon: a 06 1 217 0622 telefonszámon nyitvatartási időben
- a web áruházon keresztül, a „Garanciális ügyintézés” menüpontban

Garanciális ügyintézés menete

- A garancia, a számla/nyugta vagy másolatának felmutatásával, valamint az eszközökön található sértetlen egyedi azonosító matricával érvényesíthető.
- A meghibásodott termék átvételéről cégünk átvételi elismervényt ad. Számítógépeket csak kompletten - hiányzó alkatrész nélkül -, monitorokat talppal, notebookot  kompletten - hiányzó alkatrész nélkül és a hozzá adott hálózati töltővel együtt - veszünk át garanciális szervizre.
- A garanciális eszközök bevizsgálását és javítását (esetleg cseréjét) 15 munkanapon belül elvégezzük. Visszahozott árut csak abban az esetben cserélünk, ha nem javítható. Amennyiben a javítás előreláthatóan nem oldható meg, cserekészüléket ajánlunk fel, ezzel a garanciális idő 30 nappal hosszabb lesz.
- A garancia nem érvényesíthető abban az esetben, ha a meghibásodás a nem rendeltetésszerű használat, vagy egyéb garancián kívül eső ok miatt következik be (pl. túláram).
- A garancia továbbá nem érvényesíthető azokra az alkatrészekre, melyen a Hadrianus Kft-n kívül más szerviz javítást végzett.
- A vásárlástól való elállására, csak abban az esetben van lehetőség, ha sem a javítást, sem a cserét nem tudja megoldani a Hadrianus Kft.
- Az indokolatlan reklamáció esetén bevizsgálási díjat számítunk fel.

MEGRENDELÉS

A Megrendelés leadásának lehetséges módja:
- webáruházunkon keresztül,
- telefonon (06-1-476-0944), vagy
- emailen ([email protected]).
A megrendeléseket 5 munkanapig áll módunkban fenntartani, ezt követően automatikusan töröljük.

Megrendelés menete a webáruházban:

Megrendelés feladására a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket a Kosárba link használatával teheti Kosarába.

A Kosár tartalmának módosítására a „Kosár” linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető.

Az összegző oldalról a „Tovább nézelődöm” linkre kattintást követően az Ügyfél további termékekkel bővítheti a kosár tartalmát.

Kosár tartalmának véglegesítéséhez a „Pénztár”opció választásával megadhatja/módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.

Az „5. lépés: Fizetési mód” menüpontban található fizetési kötelezettség vállalás, ÁSZF és Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül, a megrendelést nem lehet véglegesíteni.

 A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Pénztár összegző oldalon található „6. lépés: Megrendelés rögzítése” menüponton belül a „Rendelés megerősítése” linkre kattintást követően kerül sor.

Megrendelés mente írásban vagy telefonon keresztül :

Az írásban vagy telefonon történő megrendelés esetén az alábbi adatok megadása szükséges:
- A megrendelő neve, 
- Elérhetőségei: telefon, email
- Megrendelt termék megnevezése, pontos leírása, ára, mennyisége
- Átvétel módja: személyes, vagy házhozszállítás
- Fizetés módja: készpénz az üzletünkben, előre utalás, utánvétes fizetés a házhozszállításnál
- Számlázási név és cím
- Szállítási adatok: cím, átvevő neve, telefon
- Átvétel tervezett legkésőbbi időpontja

Megrendelés visszaigazolása:

A megrendelés beérkezését követően, a webáruház automatikus visszaigazolást küld, ami még nem minősül a megrendelés elfogadásának. A megrendelt eszközöket fix termék esetén maximum 48 órán belül, vegyes eszköz esetén legfeljebb 5 munkanapon belül összekészítjük. Amennyiben a rendelt eszközből már nincs raktárkészleten, kollégáink segítenek megtalálni a legkedvezőbb megoldást. Ezt követően küldünk a megrendelés elfogadásáról és az összekészített eszközök átvételének lehetséges időpontjáról szóló, végleges visszaigazolást.

FIZETÉS MÓDJA:

- készpénz / utánvétel: személyes vagy futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén.
- banki előreutalás: Az utalás közlemény rovatában kérjük, tüntesse fel a visszaigazoló levelünkben megküldött rendelésszámot. Ennek hiányában az Ön befizetését nem tudjuk beazonosítani illetve jóváírni, így visszautaljuk. Rendelését csak az összeg jóváírását követően tudjuk teljesíteni.
- online bankkártyás fizetés / FEJLESZTÉS ALATT /

Minden termékünkről legkésőbb az átvételkor számlát/nyugtát állítunk ki, mely egyben a garancialevél is.

ÁTVÉTEL MÓDJA:

- személyesen üzletünkben: nem szükséges előzetes megrendelés, kivéve a vegyes eszközök esetében. A személyes átvételnél lehetőséget biztosítunk az eszközök kipróbálására és kiválasztására, ezért személyes átvétel esetén esztétikai állapotra való utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
- utánvételes házhozszállítással: az utánvételes szállítás előtt a kollégáink ismételten tesztelik a megrendelt eszközöket. A házhozszállítás díjairól részletesen a Házhozszállítás pontból tájékozódhat.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS:

A házhozszállítással rendelt eszközök kézbesítését az összekészítését követően 24 órán belül vállaljuk. A termékeket a szállítónak a vevővel előre egyeztetett esztétikai és műszaki állapotban adjuk át.

Ha az Ön által megadott címen nem történik meg a csomag átvétele az előre egyeztetett átvételi időpontban, a futárszolgálat ismételten megkísérli a csomag kézbesítését. Amennyiben az ismételt kézbesítés során sem történik meg az átvétel, a többszöri kiszállítás díja, és/vagy a visszaszállítás díja a vásárlót terheli.

A házhozszállításnál kérjük, minden esetben adják meg a pontos számlázási és szállítási címet. A tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, a vásárlót terheli a felelősség.
 

Szállítási díjak az ország egész területére:

Nettó 100.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási díjat átvállaljuk a vásárlótól!!! Nagyméretű számítás- és/vagy irodatechnikai eszközök (pl. fénymásolók, rackszekrények, stb.) kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra, ingyenes kiszállítás nem igényelhető!

Szállítási díjak - nettó 100.000 Ft alatti vásárlás esetén:

0 - 2 kg-ig.........................3122 Ft
2,1 - 3 kg-ig......................4472 Ft 
3,1 - 5 kg-ig......................4623 Ft
5,1 - 10 kg-ig....................3526 Ft
10,1 - 15 kg-ig..................3701 Ft 
15,1 - 20 kg-ig..................3945 Ft
20,1 - 25 kg-ig..................4077 Ft
25,1 - 30 kg-ig..................4309 Ft
30,1 - 40 kg-ig..................5248 Ft

Nagyméretű eszközök………..egyedi ajánlat

Utánvétel felár: 508 Ft

A feltüntetett szállítási díjak az Áfát tartalmazzák.

Példák:
alapgép.....................6 - 10 kg
17" TFT.............................5 kg
19" TFT.............................7 kg
21" TFT.............................9 kg
notebook....................3 - 5 kg
nyomtató..................6 - 12 kg
alkatrészek......................1 kg alatt

(Kollegáink vagy az online rendelés, segítenek Önnek kiszámolni a megrendelni kívánt áruk szállítási költségét.)

A szállított termékre csak abban az esetben áll módunkban törésre, külső sérülésre, vonatkozó reklamációt elfogadni, ha az árut az átvételnél átvizsgálja, és a feltehetően szállításból eredő sérüléseket a szállítólevélen feltünteti.

VÉGLEGES ADATTÖRLÉSI SZOLGÁLTATÁS:

A személyes adatok védelme érdekében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) ingyenes adattörlési szolgáltatást nyújt a fogyasztóknak. Ha a vásárlók a már nem használt adathordozó eszközökről nem törlik véglegesen adataikat, azok könnyen eljuthatnak a készülék következő használójához.

A szolgáltatással a tartós adathordozó eszközön tárolt adatok (például képek, videók, dokumentumok) biztonságosan és visszaállíthatatlanul törölhetők az alábbi terméktípusok esetében: laptop / notebook, asztali számítógép / PC, tablet, okostelefon (érintőkijelzős mobiltelefon), pendrive, beépíthető adattároló (például: HDD, SSD, NVME), külső adattároló (például: USB HDD, USB SSD).

Részletek

A végleges adattörlés szolgáltatás igénybevételéhez a Hadrianus Kft., mint kereskedő, a fent felsorolt termékek esetén termékenként 1 darab egyszer használatos kódot ad át a kiskereskedelmi vásárlói részére a számlán nyomtatott formában a vásárlás alkalmával. A kód egyszeri alkalommal biztosított, elvesztése esetén a kódot a kereskedő nem pótolhatja új kód átadásával.

FOGALMAK: Végleges adattörlés: díjmentesen igénybevehető szolgáltatás, melynek használatával minden (az adott eszközön) tárolt adat visszaállíthatatlanul törölhető. Adattörlő alkalmazás: a végleges adattörlés szolgáltatás szoftvere. A szolgáltatást az NMHH által megbízott beszállító biztosítja, az alkalmazás üzemeltetése és a törlési folyamat a Hadrianus Kft-től teljesen függetlenül működik. Adattörlő kód: az Adattörlő alkalmazás használatára jogosító, egyszer használatos kód.

Az adattörlő kód használata

A végleges adattörlést a www.veglegestorles.hu webes felületen elérhető alkalmazás segítségével lehet elvégezni, a felületen közétett felhasználási útmutató szerint. A digitális kód egyszer használható fel, egy törlésre biztosít lehetőséget. A törlést követően a felhasználó elektronikus levélben adattörlési igazolást kap. Az adattörlő alkalmazás és a digitális kód használatával kapcsolatos további információ a  www.veglegestorles.hu weboldalon található.

Hogyan használható a végleges adattörlő alkalmazás?

0. A vásárló az alkalmazást az adattörlő kóddal – az átvételétől számított két héten belül – tudja aktiválni cégünk által a NAV részére teljesítendő adatszolgáltatást követően. Cégünk az adatszolgáltatást a vásárlást követő első pénteken végzi, így a vásárló az azt követő 1 hétben még el tudja végezni az aktiválást. Pénteki vásárlás esetén a következő péntek után végezhető el az aktiválás.

1.    A notebookon, asztali számítógépen vagy egyéb eszközön tárolt adatok törlési folyamata a https://www.veglegestorles.hu oldalon indítható.

2.    A weboldalon adja meg: az adattörlő kódot, egy e-mail címet, melyre a törlésről szóló tájékoztatót küldi a rendszer és a törölni kívánt eszköz típusát.

3.    Kövesse az e-mailben kapott tájékoztató utasításait

Előfordulhat, hogy bizonyos telefonokkal, eszközökkel nem kompatibilis az alkalmazás, erről bővebb információ a https://www.veglegestorles.hu oldalon található.

Amennyiben a vásárló tartós adathordozó eszköz vásárlásakor nem kapott adattörlő kódot a kereskedőtől, úgy azt 2023. január 1-jétől az NMHH-tól igényelheti, a vásárlásról szóló eredeti bizonylat vagy másolata megküldésével.

További részleteket az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII. 31.) számú kormányrendelet tartalmaz.

Az adattörlő szolgáltatás biztosítása, az alkalmazás üzemeltetése a Hadrianus Kft-től függetlenül, az NMHH közreműködésével történik, ezért kérjük, hogy adattörléssel összefüggő kérdés esetén forduljon az illetékes hatóság ügyfélszolgálatához a következő elérhetőségek egyikén:

  • weboldalon: https://www.veglegestorles.hu vagy
  • e-mailen: [email protected], vagy
  • munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:30, pénteken 8:00 és 14:00 között telefonon: 06 1 999 6434
© 2014-2024 Hadrianus Computers Minden jog fenntartva. | Webáruházat készítette és optimalizálta: TTC-Soft KFT